Nes cercaníes de los Picos d'Europa hai munchos llugares entá por descubrir la so guapura. Un d'estos "paraísos perdíos" ye La Garganta del Ríu Casaño (Conceyu de Cabrales). Ye un percorríu onde les agües cristalines del ríu introducense nes roques creando un rumor constante. Tamién vamos poder esfrutar nesta ruta d'antigües cueves onde se guardaba'l ganáu y gallineros d'antaño.

Para comenzar esta ruta podemos partir desde el pueblín de La Molina y allí buscar la capilla de la Virgen de la O donde se indica el comienzo de esta senda. Daremos pistoletazo de salida a la senda atravesando un puente de piedra, el puente romano Pompedro (por ese lugar cruzaba la Calzada o Camín del Rey, que unía los actuales concejos de Onís y Cabrales). Unos metros más adelante encontraremos otro puente de hormigón que nos conducirá hasta la zona derecha del río por la que transitaremos durante un buen rato siguiendo un camino estrecho pero cómodo que nos hará topar con el puente Escobín.

Nun vamos dexar de caminar hasta atopar una nueva ponte, esta vegada la ponte Mineros, que nos vuelve a asitiar al llau del ríu y final del percorríu. Cualquier puntu xuntu al ríu ye bonu para tomar un respiru, esfrutar de les vistes, el soníu de l'agua y el xuegu de lluces que se proyecta col verdor y retomar el nuesu regresu.

Aconseyamos realizar la vuelta pol mesmu camín que la ida y destacamos finalmente que vamos percorrer una zona onde hai llondres, melandros, esguiles, foinos, corzos asina como una montonera d'aves onde destaquen el mierlu acuáticu y el martín pescador. Un guapu paséu pa esfrutar del aire llibre y la naturaleza.