Munchos conoceránlu por ser el padre n'Ana y los Siete, onde se fixo bien popular en televisión allá por 2002 a 2005. Lo cierto ye qu'esti actor xixonés tien una estensa trayectoria en televisión, cine y teatru y un reconocíu prestíu merecedor de ser una de les cares más icónicas nel panorama nacional.

Roberto Álvarez naz en Xixón en 1956 y estudió Inxeniería Técnica de Telecomunicaciones. En 1979 ingresó na Compañía Teatru de la Danza de Madrid onde estudió interpretación y danza. Tien una interminable llista de trabayos a los sos llombos destacando los sos papeles como actor protagonista en series como "Sirvir y protexer" "Hospital Central" "Ana y los siete" o "Abogaos" tollo para cadenes nacionales. Complementó estos papeles con más d'una docena d'actuaciones en series como Cúntame" "Ministeriu del tiempu" "El Comisariu" o "Ensin tetes nun hai paraísu toos elles conocíes pol públicu.

Más granible entá ye la so carrera nel cine con numberoses películes dende 1994 hasta prácticamente l'actualidá. Trabayó so la batuta de directores como Pedro Almodóvar en «Fale con ella» (2001) Antonio Hernández «Los Borgia» (2005) o Carlos Iglesias «2 francos 40 pesetes» (2014).

Por si fora poco, en Teatru impunxo'l so faer n'obres de reconocíu prestíu dende l'añu 1985. Podemos citar dalguna como «Intocables» «El discursu del Rei» «Pedro y el llobu» y un cientu d'obres.

Toa esta trayectoria valió-y para consiguir premios como'l Premiu Gava a meyor actor de cine en 2015, Premiu Gava 2014 como meyor actor de televisión, Meyor actor Festival de Cine de Alfaz de la Pi en 2002 o MAX meyor empresariu teatral por El Verdugu» en 2001.

Ensin dulda una de la figures asturianes más reconocíes nel entretenimientu y cultura nacional.