Ver Asturies
Coses chocantes

4 bienes d'interés cultural que podemos atopar n'Asturies

Abrigos de Fresnedo (Teberga)

Los abrigos de Fresnéu resulten la estación rupestre esquemática más complexa y rica en representaciones d'Asturies amás d'un de los meyores testimonios del esquematismo prehistóricu nel Norte de la Península, probablemente atribuíbles a la Edá de Bronce. Podemos velos na parroquia de Alesga, nel conceyu de Teberga.

El palaciu de les torres de Conlebún (Castropol)

En Barres, nel conceyu de Castropol, y llevantáu polos condes de Trenor a empiezos del s XVIII aprovechando una torre fuerte del sieglu XVI yá esistente, atopamos el palaciu de les torres de Donlebún. Tratar d'un palaciu con forma d'O que tien partes de sieglos distintos: la más antigua ye la torre noroccidental (S. XVI), ente que la más actual ye la del sureste (entamos del Sieglu XVIII).

El Palacio de Valdés Salas (Salas)

Nel centru de la Villa de Salas, formando conxuntu cola torre medieval a la que ta xunida por una ponte sobro un arcu de mediu puntu rebaxáu, atópase la casa-palaciu de la familia Valdés-Salas. Esti palaciu, nel qu'agora atopamos un hotel, la Oficina de Turismu, el Muséu del Prerrománicu y la Fundación Valdés-Salas, foi la casa familiar del fundador de la Universidá d'Uviéu y foi construída na primer metá del sieglu XVI.

Villa de Colombres (Ribedeva)

Nel añu 2013 aprobóse a la villa de Colombres na categoría de bien d'interés hestóricu cola categoría de conxuntu históricu. La razón ye evidente: «la singularidá y calidá del so conxuntu arquitectónicu, un de los más relevantes d'Asturies». El so conxuntu d'equipamientos, palacios, y construcciones arquitectóniques, símbolu de los viaxes de los indianos y equipamientos públicos promovidos directamente por asturianos qu'emigraron a América, fixo d'esti bellu pueblu la reconocencia de Bien d'Interés cultural.

Related posts

Montserrat Machicado Compañy: «Préstame un «¿Cómo ye, ho?» fuerte y con entonación»

Redacción
3 years ago

Teorías sobre la Camara Santa

Redacción
1 month ago

¿Conoces l'orixe del escudu de Xixón?

Redacción
1 year ago
Exit mobile version