Nel occidente de Asturies, esi llugar desconocíu» del nuesu pequenu territoriu hai cientos de rutes impresionantes, como esta que vos presentamos güei y que puede realizase de manera bien cenciella, inclusive con neños. Tamos falando de la ruta al Cabo Blanco, una ruta circular que se desenvuelve pol Parque Históricu del Navia, con una estensión de 7 quilómetros y una duración averada de 2 o 3 hores.

La ruta empieza nun llugar máxicu como la sablera de Porcía pa enfusase nuna zona de cases hasta llegar al Palaciu de Fonfría, del sieglu XVI. Una vegada equí, atopamos un encruz de caminos, onde tomamos el de la derecha, que nos va a llevar al Cabu Blanco. Una vegada ellí, al traviés de paneles informativos vamos poder conocer y contemplar los restos arqueolóxicos del Cabu Blanco, onde s'asitiaba un castru mientres la protohistoria y la edá antigua. Amás, les vistes dende equí son impresionantes y la mar xuntar cola maxa del llugar.

Vamos siguir caminando bordiando la mariña hasta llegar a la área recreativa de Lloxe y, una vegada equí, onde s'atopa la punta de L'Atalaya, vamos poder ver en díes estenos daqué únicu, como ye'l cabu Estaca de Bares. Dempués, reculamos los nuesos pasos pa llegar nuevamente al nuesu puntu d'entamu y tamién final, la Sablera de Porcía y el so mirador dende onde contemplar la mariña occidental hasta Tapia de Casariego.