El Prerrománico Asturiano nos ha dejado una extraordinaria herencia artística, cultural y arquitectónica, como la Piedra Laberíntica del Rey Silo. Esta pieza se encontraba sobre la puerta de entrada de la iglesia prerrománica de San Juan Evangelista de Santianes, en Pravia. Actualmente se puede contemplar una réplica en el mismo lugar, y también se conserva un fragmento de la original en el Museo Prerrománico, junto a la iglesia.

Lo peculiar de esta piedra caliza es que en ella se encuentra tallada la frase “Silo princest fecit” (“lo hizo el Príncipe Silo”) de una forma muy singular: en una cuadrícula compuesta por 19 columnas y 15 filas se puede leer la frase hasta más de 200 veces, partiendo de la “s” central del tablero. Un total de 285 letras que han llamado la atención de matemáticos, artistas, y hasta del mismísimo Dalí, que se inspiró en esta piedra para uno de sus cuadros, pintado en 1960 y expuesto hoy en el Museo de Arte Reina Sofía.

El Prerrománicu Asturianu dexónos una estraordinaria herencia artística, cultural y arquitectónica, como la Piedra Llaberíntica del Rei Silo. Esta pieza taba sobre la puerta d’entrada de la ilesia prerrománica de San Xuan Evanxelista de Santianes, en Pravia. Anguaño contemplase una réplica nel mesmu llugar, y consérvase tamién un trozu de la orixinal nel Muséu Prerrománicu, xunto a la ilesia.

Lo peculiar d’esta piedra caliza ye que nella atopamos tallada la fras “Silo princest fecit” (“fíxola’l Príncipe Silo”) d’una forma mui singular: nuna cuadrícula compuesta por 19 columnes y 15 fileres pue lleese la fras hasta más de 200 vegaes, partiendo de la “s” central del tableru. Un total de 285 lletres que llamaron l’atención de matemáticos, artises, y hasta del mesmísimu Dalí, que s’inspiró nesta piedra pa unu de los sos cuadros, pintáu en 1960 y espuestu güei nel Muséu d’Arte Reina Sofía.