Asturies tien una hestoria aurífera bien importante guardada nel occidente del territoriu. Unu d'esos llugares ye'l conceyu d'Ibias, onde ta la ruta que t'encamentamos güei y onde yá realicemos otres.  Fue importante en esta zona la presencia del imperio romano durante el siglo I d.C., que tuvo como principal objetivo los yacimientos de hierro, plata y sobre todo oro del occidente asturiano y el noroeste de León, con el más claro ejemplo de Las Médulas, explotación de oro más importante de la Península Ibérica. 

La ruta empieza en San Antolín d'Ibias. Partomar el camín tenemos de baxar al fondu del valle saliendo del pueblu pel este, pa depués xirar a la derecha, en dirección sur, per una sienda que nos lleva paralelos al ríu.

A los 1,3 kilómetros d'empezar, apaez un senderu a la nuesa esquierda que tenemos d'ignorar, yá que perhí va ser por onde volvamos depués al pueblu. Unos 300 metros más p'alantre vamos atopar una bifurcación. Vamos dir pel camín de la esquierda, que nos llevará hasta la localidá de Cecos pol valle.

Paisaje de la ruta en Ibias

Cuando llevamos caminaos unos 3,8 kilómetros dende l'entamu de la ruta, llegamos a Cecos. Tendremos de volver sobre los nuesos pasos unos metros y tomar el camín que xube a la nuesa derecha, que nos xubirá pela fastera del monte serpenteando hasta Villamayor.

Una vegada llegaos a Villamayor, kilómetru 6,4 de la ruta y el so puntu más altu, tenemos de tomar el primer camín que sal a la izquierda en sentíu descendente, que nos llevará al primer encruz qu'atopamos nel percorríu.

Caminaos 2,2 kilómetros aprosimao, kilómetru 7,8 de la ruta, topamos nun encruz, onde solo queda volver a San Antolín de Ibias desandando el primer tramu de la ruta.