Ver Asturies
Axenda

Los Nabos de Sotrondio, un lugar para disfrutar de la gastronomía

La localidá de Sotrondio en Samartín del Rei Aurelio ye l'escenariu de la Fiesta de los Nabos. Esta orixinal fiesta gastronómica esibe'l potencial de tradición culinaria y capacidá creativa nel corazón del Valle del Nalón. En pocos llugares d'Asturies se tastia un pote de nabos tan sabrosu y sanu como'l que sal de los fogones sotrondinos mientres los díes que dura la fiesta.

La celebración coincide con la festividad de San Martín de Tours, patrono del municipio, y los actos principales son la misa solemne, la puya’ l ramu, los pasacalles de gaita y tambor, las danzas tradicionales y por supuesto la entrega del Nabu de Oro, que se concede cada año a una destacada personalidad.

El día grande de la fiesta ye anguaño'l sábadu 12 de payares y tantu nesa xornada como'l restu de los díes de festexu los restoranes, sidreríes y cases de comíes de Sotrondio ufierten el tradicional menú de los nabos, que suel acompañase d'un segundu platu de dureces y de postre, un dulce típicu que suelen ser casadielles, fayuelos o arroz con lleche.

Anque nun se sabe a ciencia cierta l'orixe d'asemeyáu y orixinal tradición, hai una lleenda que diz foi'l rei Aurelio de la monarquía asturiana, allá pel añu 774, quién dio llugar a asemeyada tradición al poner la capital del reinu nesti conceyu, y ser daquella los nabos un apreciáu tubérculu nos vezos culinarios d'entós.

Related posts

3 fiestes onde celebrar San Xuan

Redacción
11 months ago

Les recetes llambiones de Beatriz Rato: Pastel de pan

Beatriz Rato
3 years ago

Ónde celebrar San Valentín

Redacción
3 months ago
Exit mobile version