Ver Asturies
Actualidá

Playpresta llanza un documental nel Día de La Tierra

La plataforma Playpresta xuntu con La estaya de la llingua y el conceyu d'Avilés, llancen un documental sobro les Dunes de L'Espartal pa conmemorar el Día de La Tierra.

Hoy jueves 22 de abril se celebra el Día de la Tierra en un año en el que la sostenibilidad ambiental ha tomado gran importancia. Por esto Playpresta, en colaboración con el ayuntamiento de Avilés y la Estaya de la Llingua d’Avilés han querido brindarle homenaje a este maravilloso paisaje que podemos encontrar en el concejo de Castrillón.

Esti sistema dunar ta reconocíu como Monumentu Natural dende l'añu 2006 por atopase ellí fauna y vexetación únicos na Europa Atlántica. En mediu kilómetru de llargor, y como el primer cordón de dunes qu'algama los 15 metros d'altor, podemos ver un paisaxe envidiable de récord y sobremanera, ecolóxicu.

Playpresta ye una plataforma de conteníu n'asturianu que puedes siguir al traviés de les sos distintes redes sociales. Cuenta cola so propia páxina web y ta presente en Facebook, YouTube, Instagram, Twitter ya Ivoox.

Yá ta disponible nes redes sociales de Playpresta. Pa que nun te lo pierdas, puedes acceder a la so canal de Youtube, Facebook o Instagram pinchando nos enllaces.

Related posts

Cadavéu conviértese en Pueblu Exemplar d'Asturies

Redacción
2 years ago

La obra d'un profesor alemán gana'l premiu "Alfonsu II. Los diarios del Camín de Santiagu"

Redacción
3 years ago

La nueche d'ánimes: Más asturiana que de Wisconsin

Redacción
3 years ago
Exit mobile version