Ver Asturies
Coses chocantes

3 sableres del centru d'Asturies

Nel centru d'Asturies concéntrase una gran variedá de sableres de gran guapura natural. A lo llargo d'esta franxa costera, que va dende Villaviciosa hasta Murios del Nalón, atopamos arenales ideales tantu pa quien busque practicar surf como pa quien prefier un día de tranquilidá xunto al mar. Dalgunes tán arrodiaes de cantiles y naturaleza selvaxe, otres cunten con tolos servicios y comodidaes pa esfrutar en familia. Darréu, presentámoste trés sableres que destaquen nesta zona pol so encantu, redolada y posibilidaes. Si busques una alternativa más apartada, tamién puedes esplorar les cales del occidente asturianu o les ayalgues escondíes del oriente.

Sablera de los Quebrantos

Esta playa de arena oscura, mide 800 metros de largo y 100 de ancho. Localizada en el concejo de Sotu’l Barcu, se encuentra a la derecha de la desembocadura del Nalón, el río más grande de Asturies. Está unida al playón de Bayas, y juntas forman el arenal más extenso de Asturias, de más de 3 kilómetros de longitud. Está protegida por un sistema dunar y acantilados, pudiéndose apreciar un paisaje muy pintoresco.

Al encontrarse justo al lado del núcleo urbano de L’Arena, es una playa accesible tanto a pie como en coche, y para personas de movilidad reducida. El paseo marítimo lleva hasta allí desde la pequeña ciudad y además cuenta con un parking público a su entrada. Adicionalmente, se ha habilitado un carril bici para los aficionados al ciclismo. Dispone de multitud de servicios como duchas, aseo, un área recreativa y servicio de hostelería.

Pel branu el so grau d'ocupación ye mediu-altu. Por cuenta del so aguaxe esta sablera ye mui encamentada pa practicar surf. Cuenta con serviciu de salvamentu dende'l primer día de xunetu hasta l'últimu día d'agostu. Tamién ye un bon llugar pa la pesca.

Mientres la temporada alta de baños ta prohibida la entrada a mascotes.

Sablera de Xivares

Allugada nel conceyu de Carreño, esti arenal ta compuestu pola unión de dos sableres, Xivares 1 y Xivares 2 o Peña María. Xuntes tienen un llargor d'aprosimao 800 metros. El so anchor varia enforma dependiendo de les marees. En baxamar xúnese-yos tamién la so sablera vecina d'Aboño, faciéndola entá más grande. De sables blancos, el so aguaxe ye moderáu, pero hai que tener curiáu coles corrientes que se formen en determinaes zones.

Ta al llau del pueblu de Xivares y el so grau d'ocupación suel ser altu. Ye idónea pa cualquier tipu de públicu. Accesible tanto en coche, cuntando con un parking de pagu a la so entrada, como andando y dispón d'una rampla pa persones de movilidá amenorgada. Cuenta con duches, aseos, área recreativa y servicios d'hostelería con 2 chiringos y 2 chigres. Podemos atopar serviciu de salvamentu del 14 de xunu hasta'l 8 de setiembre.

El so paisaxe ye bien impresionante debíu al relieve rocosu y a la so proximidá col Cabu Peñes. Ye mui atractiva pa practicar surf debíu al aguaxe, y senderismu, yá qu'hai una ruta costera que va hasta Aboño y otra en sentíu contrariu hasta Candás.

Dende'l 15 de mayu al 15 d'ochobre queda prohibíu l'accesu con animales a la sablera. El restu del añu ta prohibíu de 10:00 de la mañana a 19:00 de la tarde.

Sablera de Rodiles

Allugada nel conceyu de Villaviciosa, la sablera de Rodiles ye unu de los arenales más espectaculares de la mariña asturiana. Con un llargor de más d'un kilómetru y un anchor que puede algamar los 300 metros en baxamar, esta sablera de sable doráu ta na desembocadura de la ría de Villaviciosa, un espaciu natural protexíu que forma parte de la Reserva Natural Parcial de la ría. El so paisaxe combina dunes, pinares y la vexetación típica de marismes, ufiertando una estampa única y bien pintoresca.

Rodiles ye ideal tanto pa families como pa surfistes. El so potente aguaxe conviértela nun puntu de referencia pa practicar surf, especialmente na so marxe derecha. Dispón de tolos servicios habituales como duches, aseos, chiringos, restorán, zona de picnic, socorrismu y pasareles d'accesu. Hai dellos aparcamientos gratuitos pela redolada, anque en temporada alta puede haber bastante arribación de públicu.

Ye accesible pa persones con movilidá amenorgada y ta conectada con rutes de senderismu pela mariña y la ría. Mientres la temporada alta (del 15 de mayu al 15 de setiembre), nun se dexa l'accesu con perros, sacantes perros guía o por motivos debidamente xustificaos.

Related posts

Cinco llagares, ellaboradores de Sidra de Asturias DOP, collaboren con CTIC nos primeros casos d'aplicación real de blockchain

Redacción
4 years ago

Folixa la Sidre de Ribeseya, un ésitu pol que se naguaba

Redacción
3 years ago

L'anuariu de la música asturiana fai repasu de 2020

Redacción
5 years ago
Exit mobile version