Ver Asturies
Axenda

5 comercios llocales pa regalar en Xixón

Librería Paradiso

Nesti añu tan estrañu, pocos compañeros tuvimos  meyores qu'un bon llibru. Y con la llegada del nuevu añu, nun hai meyor forma pa regala-y a daquién especial, un nuevu compañeru: un universu en forma de llibru. Ye importante escoyer bien esi regalu, esi llibru que puede conectate pa siempres con esi amigu, ese familiar, esa pareya… Y a la de escoyer, lo meyor ye dexase aconseyar por profesionales como los qu'atopamos en  Llibrería Paradiso, que cunten con una gran esperiencia dotándonos de cultura dende febreru de 1976. Nes sos estanteríes nun falten obres de narrativa, poesía, cómics y llibros especializaos en música, cine, arte, hestoria y ciencia. Tamién vas atopar una cuidada selección musical con vinilos y CD, porque la música ye tamién un gran acompañante.

Dirección: Cai de la Merced, 28

Horariu: De llunes a vienres de 10:30 a 14:00 y de 17:00 a 20:00 / Sábados de 11:00 / 14:00

Contactu: 985 34 18 80

Kreencias

Si tienes intención de hacer un regalo original estas navidades, no lo dudes, el sitio es  Kreencias. Kreencias es una tienda que abrió recientemente en la calle Menéndez Valdés en Gijón especializada en regalos, cambios de vida y terapias alternativas. A pesar de haber abierto recientemente, les avala un amplia experiencia en productos esotéricos, bases de la alquimia, metafísica y cromoterapia. Entres sus ofertas no falta una amplía librería difícil de encontrar en otras tiendas, minerales, cosmética natural, amuletos, inciensos, jabones, productos de limpieza… Todo ello con una atención cercana con la que podremos sentir la vibración etérea de su  presencia, en señal de amor y gratitud, extendiendo siempre sus manos para encontrar lo mejor para ese regalo especial.

Dirección: Cai Menéndez Valdés, 4

Horario: De lunes a jueves de 10:30 a 14:00 y de 17:00 a 20:30 / Viernes y sábados de 10:30 a 14:00 y de 17:00 a 21:00

Contactu: 985 16 15 79

Tres Mares

L'alta bixutería ye un d'esos regalos colos qu'atinar de xuru. Yá sía como dalgo pa utilizar tolos díes, o pa quien quiera llucir les xoyes más esclusives n'ocasiones bien especiales. Nada como gasayar a les nueses pareyes, madres o collacios con xoyes de diseñu. Nun hai dulda que, pa esa persona, el nuesu regalu va convertise nel regalu estrella de les sos navidaes. En TresMares Alta Bisutería ufiértente una variada selección de productos pa que nun dexes indiferente a naide cola to xenerosidá a la de facer un gran regalu. Lo meyor de too ye que s'afaen al to presupuestu ufiertando les meyores soluciones afeches a cada bolsu.

Dirección: Cai Corrida, 44

Horariu: De llunes a sábadu de 10:30 a 14:00 y de 17:00 a 20:30

Contactu: 670 01 77 41

Alfombras Pedro Puertas

A la de curiar los nuesos suelos, les alfombres son una solución perfecta. ¿Pero quién curia de les alfombres? Alfombra Pedro Puertas lleva dende 1998 demostrando la so amplia esperiencia nesti texíu que, anque dacuando escaecíu, danos de forma llimpia un calor más que necesariu nestos díes tan fríos, amás de dar un aspeutu preciosu a la nuesa casa. Alfombra Pedro Puertes tien un ampliu surtíu d'alfombres de crevillete, manuales, orientales y modernes. Tamién tienen vistoses alfombres d'importación en poliéster, que van faer del nuesu llar daqué más templáu y vistosu. Amás, cunten con un serviciu d'arreglos y restauración para'l fayadizu caltenimientu de la nuesa alfombra: ribeado, allugamientu de flecos o inclusive restauración a mano. Lo meyor ye que puedes consultar un presupuestu ensin nengún tipu de compromisu.

Dirección: Cai de San Manuel, 3

Horariu: De llunes a vienres de 10:30 a 13:30 y sábados de 10:00 / 13:30

Contacto: 985 15 53 72

Lencería Clarita

La llencería ye un regalu que, tantu pa una pareya, como para una amiga, puede causar munches reacciones: dende sorpresa, hasta quiciabes una risa pícara en dellos casos. De lo que nun quepe dulda, ye que ye un regalu qu'esa persona siempres va recordar y te va agradecer. Y pocos sitios meyores que Lencería Clarita pa adquirir esti tipu de prendes íntimes. Gracies a una esperiencia de más de 70 años, tán especializaes en llencería, corsetería y medies. Non ye namás que cunten coles meyores marques del mercáu y una gran  variedá, sinón tamién con una enfotu d'innovación col que se superen día ente día. Por eso, sabemos dafechu qu'el so asesoramientu personalizáu va venite de perlles, yá que t'encamienten los productos que más s'afaen a les tos necesidaes. Non yá eso, sinón que tamién puedes adquirir los sos productos de forma online, al traviés de teléfonu, email o Whatsapp, con entrega en casa dientro del conceyu de Xixón y por mensaxería nel restu de conceyos.

Dirección: Cai Tomás Zarracina, 1

Horariu: De llunes a miércoles y vienres de 10:00 a 13:45 y de 17:00 a 20:00 / xueves de 10:00 a 14:00 / sábados de 10:30 a 14:00

Contactu: 985 34 20 28

Related posts

El día que'l ríu Seya camudó de nome

Redacción
4 years ago

Desenvuélvese la Esbilla nel Muséu Muséu Etnográficu del Oriente d’Asturies con ésitu

Redacción
2 years ago

El Guirria, una tradición ancestral d'añu nuevu

Redacción
2 years ago
Exit mobile version