Ver Asturies
Coses chocantes

Melanio Asensio, un asturianu de récord

La Nueva España

Melanio Asensio foi'l primer deportista asturianu que participó nunos Xuegos Olímpicos, Roma 1960. L'atleta de Bimenes foi campeón d'España en cuatro ocasiones y batió 15 récords nacionales.

Melanio Asensio Montes nació na parroquia de Suares perteneciente al conceyu de Bimenes el 18 de mayu de 1936. Dedicó gran parte de la so vida al atletismu, siendo un sobresaliente velocista na segunda metá de los años 50 y principiu de los 60.

Muchos fueron sus logros deportivos en su disciplina pero sin duda, el mayor fue la participación en las Olimpiadas de Roma 1960, donde compitió en la modalidad de 200 metros consiguiendo un meritorio quinto puesto. Fue internacional absoluto en 19 ocasiones y con España dejó su huella también en los Juegos Iberoamericanos de Chile 1960 y Madrid 1962 compitiendo en ambas modalidades: 100 metros y 4×100 metros.

En la esfera nacional, se hizo con tres Campeonatos de España absolutos en 100m (1956, 1960 y 1962) y uno en 200m batiendo hasta 15 plusmarcas españolas en 100, 200 y 4x100m entre 1958 y 1962, dejando  marcas personales de gran calibre. Cabe destacar también que en los ya mencionados Juegos Olímpicos de Roma, junto al cronometraje manual, se introdujo el eléctrico como ayuda. En el caso de Asensio, la marca eléctrica fue de 22.46, la primera en España con lo que fue récord nacional.

L'asturianu mudóse a la residencia Blume de Madrid pa empezar los sos estudios. Ellí pasó un curtiu tiempu hasta que fichó pola sección d'atletismu del Real Madrid, club de reconocíu prestixu onde consiguió munchos de los sos ésitos más destacaos. De la so estrecha relación col club sal una interesada anécdota. Cuando él nun pudo asistir a los Xuegos Olímpicos de Tokio 1964 por mancadura, el presidente del club, Santiago Bernabéu-y costeó del so bolsu'l viaxe y l'estancia nel país nipón según rellata Luis Miguel Montes, cronista de Bimenes.

L'atleta asturianu pudo vivir del so deporte mientres años hasta que probó suerte en dellos empleos. Con un calter arrollador, dedicar a ser retratista, a esfrutar de la nueche uvieina y a la so afición a los caballos na so casa de Bimenes. Melanio Asensio finó'l pasáu xueves 14 de xineru a los 84 años n'Uviéu.

Ensin dulda, el deporte nacional asturianu y sobremanera l'atletismu quédense güérfanos d'un deportista exemplar y carismáticu.

Related posts

Apartamentos Picabel, el to llugar pa San Valentín

Redacción
1 year ago

4 Asturianos que trunfaron na televisión

Redacción
3 years ago

Parque Natural de Les Ubiñes – La Mesa

Redacción
3 years ago
Exit mobile version