Ver Asturies
Axenda

Torna'l Tsunami Fest esti 2022

Dempués del parón por cuenta de la pandemia pol coronavirus, vuelve un añu más el festival Tsunami de Xixón. Un festival enfocáu principalmente al punk-rock que destacar por ser unu de los más famosos de too el norte de la península. El festival, un de los más esperaos de los aficionaos a esti tipu de música y qu'axunta a dalgunos de los grupos más importantes del panorama internacional, va celebrase na villa asturiana mientres trés díes: el 28; 29 y 30 de xunetu. El festival va celebrase en distintos puntos de la ciudá cuntando con un serviciu d'autobús ente ellos.

Les entraes tán yá disponibles na so páxina web nel siguiente enllaz: https://www.tsunamixixon.com/entradas/ a un preciu de 45 euros por un día (85€ si quies un abonu polos trés díes). Trés díes nos que vivir la vuelta de la meyor música en directu en Xixón, amás d'un montón de novedaes y un montón de sorpreses que tien preparaes para anguaño tan especial. Amás de los conciertos, van cuntar con food tracks cola meyor gastronomía y bébores, y hasta una zona de descansu y glamping de pagu con servicios de vixilancia, ducha, cafetería y más.

Nesti momentu, yá tán confirmaos nomes como Dropkick Murphys, Lagwagon, Ska-p, Flogging Molly Airbourne o Clutch ente otros munchos. Amás, va haber presencia de grupos asturianos como Desakato, o Escuela d'Odiu. Ensin escaecenos de los conciertos gratuitos que van ufiertar Los Bárcenas y Main Line 10 (vienres 29 de xunetu), y Calivvla y Pernomaos Patilludos (sábadu 30 de xunu).

De nuevu, la música, gastronomía, sablera, surf, skate,y sobretou muncha diversión vuelven a Xixón y te van tar esperando nel festival Tsunami cola meyor música en vivu que vas poder esfrutar en Asturies esti branu. 

Related posts

El Carmín de La Pola, un símbolu polesu

Redacción
11 months ago

Xornaes gastronómiques de San Valentín en Tazones 2023

Redacción
1 year ago

Representaciones teatrales pa los más mozos dende casa

Redacción
2 years ago
Exit mobile version