Ver Asturies
Coses chocantes

Adéntrate en Yernes y Tameza cola Ruta de los Cascoxos

Güei traémosvos una ruta nún de los conceyos más pequenos y con menor población de Asturies, Yernes y Tameza. La ruta, denominada Ruta de los Cascoxos, va dexar conocer la naturaleza d'esti casi desconocíu conceyu, pero non por ello menos interesante.

Salimos del Llanón, en San Miguel (Grau), ascendiendo por el antiguo camino que sube desde el río Cubia por el lado izquierdo del arroyo de la Trapa, hasta Vendillés, aldea de Yernes, en un trayecto de subida suave que se alarga durante hora y media. Desde Vendillés vamos hasta Yernes, donde podemos hacer un alto en el único bar del pueblo, para degustar productos de la zona, pan de escanda, queso Afuega’l Pitu o chorizo, entre otros.

Al salir de Yernes pela carretera que conduz a Villabre, facémoslo dexando a la derecha la Sierra de Pando, que vamos dir bordiando a lo llargo de la ruta. A unos trescientos metros tomamos un camín que va escontra la derecha en dirección a les brañes de la Trapa. Dende equí tenemos una panorámica especial contemplando la sierra d'el Pedroiro, El Picu Curio, Peña Mantega y el Camín Real de la Mesa en casi tol so percorríu. 

Dende la Trapa, baxamos per un camín empináu que s'esmuz pela falda de la Sierra de Pando, pela so cara norte hasta'l Mortuorio, para depués dirixinos a San Miguel cruciando la ponte sobro'l ríu Cubia pa finalmente acabar n'el Llanón, llugar onde empezamos la ruta.

Related posts

El mazo de Meredo, una ayalga escondida

Redacción
2 years ago

Un llugar especial pa mercar los tos regalos de Navidá

Redacción
2 years ago

Les muyeres na minería asturiana

Redacción
1 year ago
Exit mobile version