Ver Asturies
Coses chocantes

4 Medallistes d'oru olímpicos asturianos

Ángela Pumariega

La xixonesa compite en vela nes clases Elliot 6m y 470. Compitiendo dende los 10 años, ganando un campeonatu d'España en 2001. Diez años dempués, en 2011, consiguió un gran ésitu al aportar a campeona d'Europa nel primer campeonatu entamáu pola ISAF. Xusto al añu siguiente, llogró faese col oru olímpicu en Londres.

Samuel «Samu» Sánchez

El ciclista d'Uviéu tien una trayectoria envidiable nun deporte tan especial pa los asturianos como ye'l del ciclismu. Debutó como profesional nel añu 2000 y anque nun consiguió nenguna victoria sí que destacó a pesar de la so mocedá, llegando a puestos destacaos magar de tener un añu complicáu por una mancadura de rodía. Ensin dulda el so mayor ésitu tuvo nos Xuegos Olímpicos de Pequín en 2008, onde llogró l'oru na modalidá de Ruta. Uviéu tien una estatua que recuerda esi momentu.

María Ángeles «Masa» Rodríguez

María Ángeles Rodríguez, conocida pol nomatu de «Masa» foi parte d'una hestórica selección femenina d'h.oquei. La selección trabayó duramente mientres un añu pa preparase pa los xuegos olímpicos. L'equipu convivió y preparóse tantu física como mentalmente de formes innovadores entós daquella. Teníen claro'l so oxetivu de llegar al máximu nuna competición na que, anque empezaron dubioses, fueron de menos a más llegando a ganar l'oru nos xuegos olímpicos de Barcelona 92, ente les que taba la xixonesa.

Pedro Pidal

El marqués de Villaviciosa fue el primer medallista olímpico asturiano de la historia. Concretamente en París 1900, los segundo de la era moderna y los primeros en celebrarse lejos de Grecia. Unos juegos olímpicos que por entonces no estaban aún profesionalizados y tenían un espíritu más «amateur». De hecho, este hombre participó de casualidad, ya que se encontraba en ese momento visitando París para otros asuntos distintos. Pedro Pidal participó en la modalidad de «tiro al pichón» (eran otros tiempos…), en la que quedó segundo. Los cambios en reglas, espíritus y la poca importancia que entonces se le daba a la competición hace que bailen los datos (¿medalla de playa, de bronce, medalla de plata que vale bronce, descalificado más de cien años después…?), y es que en 2004 estas olimpiadas sufrieron varias modificaciones al ser revisadas.

Related posts

Mar Álvarez: «Vivir en Cimavilla nos permite disfrutar del centro de Xixón como si viviésemos en un pueblo».

Redacción
3 years ago

José Antonio Lobato, un actor polifacéticu

Redacción
3 years ago

La curuxa nival que causó espectación en Gozón

Redacción
2 years ago
Exit mobile version