Ver Asturies
Coses chocantes

Don Pimpón yera de Mieres

Pa la xeneración que creció nos 80, y parte de la que lo fixo nos 90, pocos referentes hai más enraigonáu a la infancia que la mítica serie de Barrio Sésamo, la adaptación del programa americanu Sesame Street creado por el siempre recordado Jim Henson y que triunfó en todo el mundo. El programa consistía en una serie de sketches grabados por el equipo americano que se repartían por todo el mundo, protagonizados por personajes ya clásicos en la memoria de muchos (la rana Gustavo, Epi y Blas, Coco, el monstruo de las galletas…) «presentado» (por así decirlo) en cada país por personajes creados e interpretados específicamente para cada lugar. Aquí, los maestros de ceremonia fueron Espinete y Don Pimpón. Mientras que el manejo del erizo corría a cargo de la actriz manchega Chelo Vivares, a Don Pimpón le daba vida Alfonso Vallejo, un actor que nació en Mieres el año 1942.

Esti mierense metiñose nel mundu del espectáculu nel añu 1972, con papeles n'obres de teatru importantes d'aquella dómina. Estes obres lleváronlu a introducise finalmente nel mundu audiovisual, participando en series de gran ésitu de la televisión de los años 70 como El Pícaro, Curro Jiménez o El restablo del flautista, con pequeños papeles que pali que pali fueren ganando más protagonismu. Tamién participó en cine con directores de prestixu como J. Antonio Bardem (Siete días de enero) o incluso Pedro Almodóvar (La ley del deseo)

A finales d'esta década, en 1979, entró como parte del equipu de Barrio Sésamo, participando nes pruebes de cámara de los moñecos de Barrio Sésamo, asistiendo a esplicaciones del manexu de los guiñoles impartíes por trabayadores del taller de Jim Henson. Anque empezó interpretando al cascoxu PerezGil, finalmente foi sustituyíu por Jesús Alcaide, y él acabó interpretando a un personaxe llamáu "Manolo el mecánico".

Alfonso Callejo interpretando a Manolo el mecánico en Barrio Sésamo

Finalmente, nel añu 1983 l'equipu del programa propón-y ser parte del elencu principal con un nuevu moñecu queprotagonizaría la siguiente temporada xuntu al corpuspín Espinete. Mandáronl-y fotos frontales, llaterales y detalles del actor al taller de Jim Henson, qu'a base de caricaturizar el so aspeutu físicu (ñariz, melena y barba) basaron nél el personaxe que marcaría pa siempres a delles xeneraciones: Don Pimpón.

Prueba de cámara pa Espinete y Don Pimpón en 1983

Dempués d'esti personaxe, la carrera d'Alfonso Vallejo sigue tando xunía al mundu del espectáculul. Anque participó en películes como El Bola o Manolito Gafotasfueren más les sos apaiciones en televisión en series conocíes como Médico de Familia, Periodistas, La que se avecina o El ministerio del tiempo. Per otru llau, siguió siempres amestáu al teatru, de que los sos escenarios nunca se baxó.

Related posts

Ónde celebrar Samartín n'Asturies

Redacción
6 months ago

El Cornelu, de nueves n'Avilés

Redacción
2 years ago

El proyectu "Allande Stars" torna del 19 al 21 d'agostu pa xunir astronomíu y patrimoniu

Redacción
2 years ago
Exit mobile version