Ver Asturies
Escapaes

Le felicidá ta n'Andía

Las Covas da Andía ye un paisaxe bien guapu que podemos atopar na parroquia de Arancedo, nel conceyu de El Franco. Consiste nun afloramientu calcáreo en forma de picu que se eleva sobre una depresión del terrenu d’unes dos hectárees. Un llugar que ye malapenes visible dende’l esterior por mor de la so estensa vexetación.

            Lo más interesante d’esti sitiu tan guapu ye que conserva una de les poques mases arbórees autóctones de la zona, lo que-y da una singularidá a esti paisaxe. Munchos conocen a esta zona como “El Valle Feliz” por mor de la so espectacularidá. La abundancia del so verdor, plantes de viesca y la lluz que cruza peles copes de los árboloes, fai d’él un paisaxe d’un amestamientu ente rural, praderías y cultivos forestales. La maxa del paisaxe nun s’esfruta namás colos güeyos sinon tamién coles oreyes: na viesca podemos sentir el fluyir de l'agua poles pequeñes oquedades.

            La situación de abrigo del enclave y la combinación de varias situaciones de humedad en el suelo propician el desarrollo de un bosque con abundancia de especies termófilas y otras más amantes de la humedad atmosférica.  Este enclave tan rico en flora no se queda corto en su fauna, ya que podemos encontrar aves de todo tipo. Un rincón ideal para los amantes de la ornitología.

            Como puntu interesante, según l’institutu xeolóxicu y mineru d’España (IGME), paez que n’Andía hai indicios d’oru.

Related posts

Ortigueira, un pueblu d'ensueñu en Cuaña

Redacción
1 year ago

La ruta del Valle de Ponga, un paséu idílicu

Redacción
5 months ago

Ruta al Pico Paradiella

Redacción
1 month ago
Exit mobile version