Ver Asturies
Coses chocantes

Ruta al Mirador d’Ordiales, una ruta para los enamorados

Los Picos d’Europa guardan entre sus cumbres, picos y montañas cientos de caminos con historias escondidas por el paso del tiempo. Sin embargo, hoy, en un día tan especial como San Valentín, os traemos una ruta romántica hasta el Mirador d’Ordiales, donde podrás contemplar unas maravillosas vistas de uno de los lugares más bonitos del oriente de Asturies, pero también conocer lugares como el Pozo del Alemán, donde Roberto Frasinnelli, «el alemán de Corao», enamorado de esta zona, se bañaba.

La ruta empieza en Pandecarmen y cuando llevamos andaos, aprosimao, unos 350 metros, atopamos el famosu Pozu del Alemán. Ye un pequenu pozu que tien trés o cuatro metros de diámetru y unu de fondura, y a finales de branu sigue llenu d'un agua fresco y cristalino. Un kilómetru dempués vamos tar na mayada de Vega la Piedra, asitiada a unos 1.120 metros d'altitú. Nel kilómetru 7 de la nuesa ruta, dempués de pasar ente les distintes mayaes, atopamos col refuxu de Vegarredonda, asitiáu a una altitú de 1.470 metros, y unos 3 kilómetros más p'alantre topamos el famosu refuxu d'Ordiales, bien próximu yá a la fin de la nuesa ruta.

A los pocos metros atopámons nel Mirador de Ordiales, onde remata la ruta. Ye famosu por tar ellí soterraos los restos de don Pedro Pidal y Bernaldo de Quirós, marqués de Villaviciosa d'Asturies, qu'amás d'escalador foi l'impulsor del actual Parque Nacional de los Picos d'Europa.

Related posts

4 llugares que t'ayuden a cuidar el to güertu

Redacción
2 years ago

A Mixota y Tapia, una sablera y una villa d'ensueñu

Redacción
2 years ago

¿Sabíes que los Reis Magos tan nun escudu d’una familia d’Ibias?

Redacción
2 years ago
Exit mobile version