Ver Asturies
Coses chocantes

Un milagro ‘made in’ Asturies

28 segundos foi'l tiempu que tuvo'l pilotu francés de Fórmula 1 Romain Grojsean envueltu'n fueu dientro del so coche nel Gran Premiu de Bahréin. Mientres ese angustiosu tiempu'l francés trató de salir del so coche y ponese a salvo. Estes imaxes dieron la vuelta al mundu preguntándose munches persones plasmaes cómo Grojsean pudo salir ilesu tres ese espectacular accidente a más de 200 kilómetru per hora. La respuesta ye simple: la gran capacidá de protección del so traxe.

El monu que llevaba'l pilotu funciona como una coraza por llixeru y pegáu al cuerpu que paeza. Ye vital nesti tipu d'accidentes y sirve como traxe ignífugo cuando les llames del fueu son la gran amenaza como nesti casu. El principal material del traxe ye'l Nomex, una fibra de meta-aramida que ye resistente al calor y les llames.

Pero, ¿qué tien que ver Asturies nesto?

Estos trajes de protección se producen en la DuPont, en Asturias. La empresa detalló las características del traje de Nomex, el cual, cuando se expone a un calor intenso sus fibras aumentan de grosor y se carbonizan absorbiendo energía térmica. Además estas fibras de Nomex no favorecen la combustión, lo que aclara cómo Grosjean ha salido prácticamente intacto de las llamas que envolvieron su bólido.

Romain Grojsea ha podido salir ileso gracias también a los demás elementos del equipamiento como botas y guantes. El halo, un dispositivo hecho de titanio, jugó también un papel fundamental puesto que protege la cabeza de los pilotos.

La Fórmula 1 controla de manera exhaustiva la vestimenta de los pilotos, puesto que es esencial que esté homologada ya que es un medio de protección vital. Uno de los organismos autorizados por la Federación Internacional de Automovilismo (FIA) para dar el testar y validad estos monos es el Instituto Tecnológico Textil (Aitex) ubicado en Alcoy (Alicante).

Related posts

Teorías sobre la Camara Santa

Redacción
1 month ago

La aventura de Cardín «el del congriu»

Redacción
3 months ago

Muyeres silenciaes: Esther Sastre

Redacción
2 years ago
Exit mobile version