Ver Asturies
Xintar y beber

3 recetes con sidra nos ingredientes

Setiembre y ochobre son meses de munchu trabayu nos llagares, col envís de que la sidra llegue a tolos llugares, como por casu a la cocina. Poro, güei recomendámosvos estes trés recetes con sidra pa sorprender a los tos convidaos. Prepárate, que vamos cocinar.

Escabeche de sidra

Vamos usar pa esta receta un vasu de sidra como referencia. Darréu, los ingredientes.

Entemecemos tolos ingredientes y dexamos ferver unos 10 minutos. Darréu, añedimos el pexe azul col fueu apagáu y va terminanos col calor residual.

Conseyu: Meyor dexar a lo menos 12 hores na nevera enantes de comer.

Pitu a la sidra

Un platu principal que nun va dexar indiferente a naide. Darréu, los ingredientes.

Llavamos el pitu, escurrímoslo y lo salpimentamos. Lo enfarinamos, y freímoslu a fueu medio nun cazu con aceite d'oliva. Sacamos el pitu y acutámoslu. Pulgamos la cebolla, cortamos a trocinos pequeños y nel mesmu aceite de freír doramos el pitu. Pulgamos les cenahories, cortámosles en rodaxes y añedimosles al cazu xuntu cola cebolla, lo sofreímos xuntu un par de minutos.

Ye'l momentu d'añedir el tomate arralláu ensin piel, entemecemos bien, salpimentamos al nuesu gustu, añedimos les dos fueyes de lloréu y dexamos a poco fueu hasta que'l tomate pierda'l so agua y amenorgue. Cuando tea llistu'l sofritu vamos añedir al cazu'l pitu y cubrir cola sidra y col agua, y col fueu a baxu/mediu y cola tapa casi tapada vamos dexar hasta que'l pitu tea tienru.

Crema de sidra

Un postre pa chupase los deos, Darréu, los ingredientes.

Cocinar una crema de sidra ye bien cenciello. Vamos empezar col llimón. Vamos usar la so piel, vamos arrallar y depués vamos estrumir. Esti ingrediente dará-y esi sabor cítricu que va consiguir facer resaltar la mazana.      

Ponemos la maicena con un poco de la sidra, la disolvemos hasta que esté integrada. El resto de la sidra, la ralladura de limón y el zumo de limón lo mezclaremos con el azúcar y la vainilla. Calentamos todos los ingredientes. Cuando esté caliente le añadimos la maicena que hemos mezclado con la sidra. La añadimos poco a poco para que no queden grumos.

A medida que vuelva a llegar al punto de ebullición irá cogiendo la consistencia necesaria para convertirse en una crema increíble.

Related posts

Asturies conquista Reinu Xuníu

Redacción
3 years ago

Les recetes llambiones de Beatriz Rato: Pastel de almendra

Beatriz Rato
3 years ago

Descubriendo los placeres gastronómicos de Cuideiru

Redacción
3 years ago
Exit mobile version