VerAsturies ES · Cambiar a Español
Reportaxe Actualidá

El Circo de los Horrores llega a Xixón con so sintonía final

Dempués del éxito de los espectáculos "El Orixe", "Manicomio", "Cabaret Maldito", "Apocalipsis" y "Bacanal", con más de 3.500.000 de espectadores y cinco países visitaos, el Circo de los Horrores presenta so sexta ...

Dempués del éxito de los espectáculos «El Orixe», «Manicomio», «Cabaret Maldito», «Apocalipsis» y «Bacanal», con más de 3.500.000 de espectadores y cinco países visitaos, el Circo de los Horrores presenta so sexta entrega, Réquiem, Sinfonía Final, el «suicidio» escénicu de Suso Silva y lo hará n’Asturies del 20 de ochobre al 5 de payares, concretamente en Xixón, con un montón de funciones anunciaes y ya casi toes vendíes, anque puedes comprar les restantes equí. Pa celebrarlo, tenemos activu en nuesu perfil de Facebook un sorteo de 5 entraes dobles.

El Circo de los Horrores nace nel añu 2006 col compromiso de concebir un espectáculo de circo original, diferente e innovador, un concepto de espectáculo que aportase un soplo de aire fresco nel panorama circense castellanu.

Esta sexta entrega, la más teatral del Circo de los Horrores, supone la bajada de Suso Silva de los escenarios, tres 20 años en escena y na cúspide de so éxito. Un gran acto final que sirve como despedida del maestro frente a so obra y que homenajea toa una vida dedicada a los personaxes que ha encarnáu durante toos estos años.

Suso, el escritor, en so oscuro y viejo desván, sentáu ante so vieja máquina de escribir, crea sos personaxes fantasmes. Y mientres tanto, nel discurrir de esas letres impreses que se van convirtiendo en palabres nel papel, va dando forma a esos fantasmes del Circo de los Horrores, a les creaciones inacabaes que van cobrando vida transformándose en personaxes etéreos que van formando parte del Circo de los Horrores.

Baxo el influjo hipnóticu de sos creaciones, Suso, el escritor, entra en un estáu de locura y desasosiego mientres ye rodeáu por toos esos personaxes y sombres que lo aterran, lo miman, lo cuidan y lo oprimen hasta el delirio, haciéndole perder so identidá.

Suso Silva, más introspectivu que nunca, se desdobla y nos presenta a los que foron sos diferentes alter ego nel Circo de los Horrores, como Suso Clown, el únicu mortal nel enigmáticu Circo de los Horrores, ye un personaje central y fundamental na creación y desarrollo del oscuro y delirante universo que habita baxo la carpa. A partir de esti oscuro, gamberro y maquiavélicu clown surgen otros personaxes más terribles que ahondan na esencia, los recuerdos, los miedos y los fantasmes del Circo de los Horrores: Nosferatu, padre de toes les besties del averno y maestro de ceremonies del Circo de los Horrores representa toos los miedos del ser humano y utiliza el humor y el terror pa captar, seducir y trasladar al espectador a los rincones más oscuros del Circo; El Rey del Manicomio, degeneráu, ocurrente y maliciosamente divertíu, sos delirios, visiones y locures componen la personalidá de esti personaje que se siente rey del Manicomio de los Horrores; y Lucifer, el diablo más golfo y gamberro, que comercia coles almes de los mortales a cambio de fama, dineru, sexo y poder, y les seduce pa pasarse al llau más oscuro, so templo del pecáu, so casa, onde nun existen normes ni tabúes.

Toos y cada ún de ellos tendrán un hueco especial en Réquiem pa poder despedirse como se merecen de so historia. Pero amás esta despedida nun la hará solo…, nun podían faltar otros emblemáticos personaxes que han formáu parte de esta historia le acompañarán durante so última función.

Réquiem, Sinfonía Final supone viajar al pasáu, echar un vistazo al presente y dejar el futuro en nueves manos. Volver a descubrir y trasladarnos a aquellos antiguos llugares que han dáu forma nel tiempo al delirante universo del Circo de los Horrores, a aquel divertíu manicomio o a aquel apocalípticu mundu en extinción o al salvaje y sensual cabaret maldito y sos bacanales más depravaes.

«Réquiem, Sinfonía Final» ye la apuesta más teatral del Circo de los Horrores, que baxo una impresionante carpa y dientro de una espectacular puesta en escena, presenta actos circenses de gran magnitud, monólogos ingeniosos y divertíos, uníos a una perfecta y acorde iluminación, onde la escenografía y el vestuariu nos trasladan a otros escenarios del Circo de los Horrores. Un gran equipo de artistes y profesionales de diferentes nacionalidaes y 1 añu y mediu de ensayos foron necesarios pa dar vida a esti magníficu espectáculo que se desarrolla baxo una impresionante carpa de 40 m de diámetro y 15 m de alto.

Tres la retirada de Suso Silva, el universo del Circo de los Horrores seguirá adelante con nuevos personaxes, histories y espectáculos. Esto solo ye un puntu y aparte que aportará savia nueva nel mundu del Circo de los Horrores.