VerAsturies ES · Cambiar a Español
Reportaxe Actualidá

Suspendíu’l Tsunami Xixón

El Gobierno asturianu comunica la denegación del permiso 24 hores enantes del inicio del festival

El Gobierno asturianu deniega el permiso pa so celebración a 24 hores de so arranque

Tsunami Xixón tamién se cae del calendariu braniega xixonés. A 24 hores de so comienzo, el Gobierno asturianu ha comunicáu a los organizadores la denegación del permiso. El festival de música arrancaba esti mesmu fin de selmana colos conciertos de Carolina Durante y Carlos Sadness. El recinto ya ta montáu. El cartel de Tsunami Xixón se había adaptáu a les actuales circunstancies. Un formato especial con distintos escenarios repartíos por too Xixón, aforo reducíu y uso obligatorio de mascarilla. «Los conciertos de esti fin de selmana de Carolina Durante y Carlos Sadness quedan aplazaos hasta nuevu aviso. Tamos trabajando en mantener el resto de la programación que tendrá llugar a partir de la selmana que viene», ha informáu la organización.

Comunicado íntegro de los organizadores del festival:

Lamentamos comunicar que acabamos de recibir una resolución por parte del Principado na que, ya col recinto montáu y a tan solo 24h del primer concierto, se nos prohíbe realizar los conciertos programaos en Xixón esti branu. A pesar de cumplir toes les normatives vigentes como distancia de seguridá, uso de máscara obligatorio, localidaes con asiento, entraes nominales, uso de productos certificaos pa desinfección, y pese a que munchos otros eventos se realizan nes mesmes condiciones dende fai selmanes en Xixón, con discoteques y bares abiertos dende fai meses, se nos ha prohibíu nel últimu momentu realizar estos conciertos nos que llevamos muncho tiempo trabajando con aforos mui reducíos, ente 176 y 800 persones. El informe amás se había emitíu fai 2 díes pero se nos ha informáu esta mañana, ensin margen pa poder facer nada al respecto ni posibilidá de solventarlo. Si esto ya taba siendo un añu inmensamente duro pa los festivales, con esta cancelación de última hora les pérdíes serán dobles.

«La cultura ye segura, pero ye el sector que más ta sufriendo por la situación y que más tardará en reponerse»

Ye un mazazo pa toos, nun solo por toos los fans de los grupos que actúan, sinón tamién por toes les 35 bandes, empleaos, y les más de 20 empreses locales que trabajan na realización de eventos y que se quedarán ensin facturación debíu a esta decisión. Según el Principado d’Asturies, la cultura nun ye considerada una actividá fundamental, quedando una vegada más en un llugar marginal. Cada vegada se obstaculiza más el acceso de los ciudadanos a ella, y toos los trabajadores y artistes implicaos nel sector quedan desamparaos. A pesar de que a diariu nos encontramos con situaciones nes que se congregan grupos de persones ensin ningún tipu de medida de seguridá, al sector cultural nun nos dan alternatives, ni siquiera estableciendo estrictos protocolos de seguridá. Ensin duda, ye una situación mui injusta.

Queremos remarcar que nun ha habíu rebrotes del COVID-19 en espectáculos culturales. El sector ta tomando medíes excepcionales pa adaptarse a la situación, y ente todxs se ta consiguiendo.La cultura ye segura, pero ye el sector que más ta sufriendo por la situación y que más tardará en reponerse. Cumpliendo toes les normes, desgraciadamente nun se permite realizar conciertos.

Las entraes serán válíes pa les nueves feches y se ofrecerá la posibilidá de devolución tres esi anuncio

Los conciertos de esti fin de selmana de Carolina Durante y Carlos Sadness quedan aplazaos hasta nuevu aviso, y tamos trabajando en mantener el resto de la programación que tendrá llugar a partir de la selmana que viene. 

Pa too el mundu que ha compráu entraes pa estes actuaciones, sabed que les entraes serán válíes pa les nueves feches y se ofrecerá la posibilidá de devolución tres esi anuncio.

Son momentos mui duros pa la organización, toos los trabajadores y los artistes involucraos, por lo que agradecemos vuestro apoyo y comprensión ante esti enorme varapalo que hemos sufríu. Esperamos poder volver con más fuerza. Os mantendremos informaos al respecto.

Agradecemos muncho la difusión de esti comunicáu. Esperamos poder veros pronto pa esfrutar de nuevu de la música y de la cultura.#CulturaSegura #LaCulturaNoSePara