Ya llegó el otoño, aunque aquí en Asturies apenas “catamos” el verano. El frío entra cada vez con más fuerza por la puerta de casa y el cuerpo empieza a pedir otro tipo de cosas: mangas largas, más “capas de ropa”, peli y manta, y comidas que nos metan algo de “calorcito” en el cuerpo. Hoy te recomendamos cuatro platos de nuestra tierra para que tengas un día más cálido.
4. Chorizu a la sidra

Ese chorizu asturianu con sabor inconfundible (que bastante ye que tenemos chorizos de primera en llugares como Bimenes o Noreña), tien inda un plus de sabor y calides cuando, en siendo curáu al fumu, llixeramente rustíu y cortáu en rodajas d'aprosimao mediu centímetru de grosez, cocer en sidra hasta hablandarse llixeramente. Calidez con un trocín de pan cerca, y tienes la tarde bien echada.
3. Pote asturianu

Calidez n'estáu puru. Al nuesu pote más famosu y típicu echámos-y berces, pataques, fabes y el nuesu inigualable compangu pa acompañalo (morciella, chorizu, panceta…) y distintos tipos de verdures. Otros, en cuenta de fabes echen castañes, bien templaes tamién para estos díes.
2. Pitu Caleya

Un clásicu de la gastronomía asturiana: esta pita criao y alimentao de manera natural, fai que sía imprescindible pa esti platu usar un bon exemplar. Pites grandes muncho más grandes que les criaes en granxa (hasta seis quilos de pesu), que gracies a la so alimentación y crecedera más naturales disponen de carne más escuro, más duro y con menos grasa. Un d'esos platos que ta meyor d'un día para otru.
1.Fabada

¿Qué puede dicise de la fabada asturiana que nun se dixo yá? Realmente pocu. Lo esencial pa una bona fabada ye utilizar unos bonos ingredientes: bones fabes de la granxa, chorizu, morciella, llacón, tocín o panceta y según la zona yá incorporen ingredientes singulares de cada llugar d'Asturies. El restu ye da-y tiempu que se faiga a poco fueu de too ello va ser la excelencia na calidá del platu mas conocíu de la cocina tradicional Asturiana. ¡Y templáu como pocos!
Related posts
Newsletter
* ¡Vas recibir les últimes novedaes culturales y d'ociu n'Asturies!