A partir del próximu día 22, y hasta'l domingu 25, va tener llugar na cortil ferial Luis Adaro de Xixón, el XVIII Feria Internacional d'Avicultura, Colombicultura y Cunicultura de Raza (AGROPEC) nel que vamos tener presencia per primer vegada. Si tas cerca, nun duldar en saludanos y esfrutar de dalgunos de los productos asturianos que van tar con nós.

Migaya

Fue gracias a la unión de una pareja de emprendedores que se definen a sí mismo como “llambiones” que se creó hace unos años MIGAYA. Con la intención de poner Asturies en el mapa a través de la repostería, MIGAYA muestra una idea diferente, basada en la tradición y en la repostería asturiana, con un guiño a las distintas localidades, a sus orígenes, monumentos y esculturas, con los ingredientes de la tierras con los que se elaboran unos postres difíciles de olvidar. Como muestra, sus populares Chapones de Xixón, una dulce réplica de la escultura “Sombras de luz” de Fernando Alba presente na villa xixonesa. Una deliciosa galleta estilo sabé con una textura ligeramente arenosa en boca que se funda y da una fantástica sensación. Junto con ellas, tampoco podemos perdernos sus rocas de arroz con leche, galletas y todo tipo de productos aptos para los más “llambiones”.

Tevergana

Con la tradición y el cariño como sello de identidad, se creó LA TEVERGANA en 2002. Una empresa familiar que apuesta por la zona rural que, rodeada de verdes montes y custodiados por peña sobia, se va haciendo paso en el mercado regional y nacional, luchando por dar a conocer el placer que proporcionan al paladar sus productos de calidad. Utlizando siempre una materia prima “top”, LA TEVERGANA dispone de un amplio abanico de sabores de una pastelería artesana y tradicional y evolucionando hasta contrastes más naturales. Su marca, una elaboración paso a paso en nuestro obrador de bolleria, hojaldres y nuestros productos estrella que son las galletas de mantequilla y la recuperacion de recetas familiares y del concejo. El resultado no puede ser más satisfactorio: una explosión de sabor en la que lo tradicional y lo dulce se unen en un atisbo de sensaciones en el que lo malo no existe.

Sabores Bimenes

Qu'Asturies ye una tierra de sabores ye daqué que sabe tol mundu. Y nun hai un sabor más característico qu'el del nuesu chorizu, presente en munchos de los nuesos cachos de gastronomía más típicos: dende los bollos preñáivos, pasando por platos como gatafu a la sidra, picadiellu, hasta, poques gracies, el platu estrella asturianu por excelencia: la fabada, que consigue'l so famosu ya inconfundible sabor gracies al bon usu del compangu. Platos pa los qu'un bon embutíos (curiáu, caseru y calidable) ye siempres imprescinble. En SABORES BIMENES saber bien, por eso ufierten esti productu en tou tipu de les sos variedaes: embutíu, llonganices de venáu, de xabalín, de gochu (yá sía duce o picante), paquetinos de chorizu y de morciella, compangu… Si quies da-y sabor a la to cocina, non dexes de probar SABORES BIMENES.