Güei traémosvos una nueva ruta. Esta vegada al Pico Aguión en Salas.

Esta ruta al picu Aguión cuenta con una distancia total de 11,4 km. Tien un desnivel de 611 m y una dificultá fácil. Perfectu para faer en familia. La so altitú máxima ye de 924 m y la so mínima de 580 m.

Arrancamos por un sendero a pie de carretera en las Corradas, que sube por la loma entre frondosos pinos. Aquí nos encontramos una pista sin dificultad ,con poca pendiente. Llegamos a una región conectada con otra pista. Seguiremos unos metros a la izquierda y rápidamente giramos a la derecha por un camino paralelo que nos lleva hacia la vertiente norte. Este sendero sigue siendo de buen acceso y de poca complicación dejándonos ya casi en nuestra meta.

Vamos siguir el nuesu itinerariu al traviés de formosos paisaxes, fauna y flora. Un pocu más y por fin vamos llegar a la meta. Eso si, agora un bon y merecíu descansu bebiendo y xintando daqué nel visu. Y dempués d'eso ye hora de recoyer y volver a casa.

Pero quizás sea muy temprano. Así que en la bajada podemos rodear las penas de Nubleu. Un camino que seguro que te va a encantar. Con unas vistas increíbles y sin un gran desgaste físico. Más abajo también podéis subir al pico Teixu, que ya ios contaremos nuestra experiencia en el y el track a seguir. Así que ahora, si que ha salido un día muy completo y satisfactorio. Por que ¿que hay mejor que un día desconectando del ruido del mundo en la naturaleza?

Y non te escaezas, siempres con material, bones botes y midíes de seguridá.

Agora yá solo queda llegar al coche y poner camín de casa para un merecíu descansu.

Si quies más encamientos sobre rutes n'Asturies pincha nel enllaz..