Güei traémosvos una nueva aventura per Asturies. Esta vegada ruta al picu Paradiellaente Cudillero y Valdés.

Ye una ruta fácil pa faer colos más pequenos de la casa. Mientres afayen la naturaleza, la fauna y la flora asturiana. Son un total de 10,92 km, con un desnivel de 579 m y una altitú máxima de 723 m. Una ruta que nos llevara una 4 hores y 30 minutos, esfrutando del tremendo paisaxe que nos dara.

Vamos entamar les nuesa ruta nel pueblu de Arcallana. Y sí, disponemos de bon aparcamientu. Vamos entamar a caminar por ente les cases del pueblu, hasta llegar a les ruines d'un antiguu altar. Na mesma dirección y pasando unes cuantes cases más vamos llegar a la pista que nos conducirá al visu.

Vamos siguir un pocu más hasta llegar a un encruz que s'identifica perbién. Equí debemos de dir a la derecha. Adentrandonos nun monte maraviyosu. Siguiendo pela pista vamos llegar a la primer collada de non muncho alto. La collada Obtar de Muyeres va dirixinos a una nueva pista mas ancha y de transito para los pelegrinos de la vieira.

El cordal al que vamos llegar apurriéranos xubíes y baxaes pasando pol altu de les Cogruzas. D'equí vamos pasar al altu de les peñes del Bolado. Vamos Baxar sutilmente y nesti puntu vamos entamar la subida a la nuesa meta.

Hai dos visos n'una qu'esta mas embaxo vamos ver un buzón. Nel segundu qu'esta al llau un puntu xeodésicu.

Y llegamos a la meta. Agora toca baxar. Vamos baxar pol mesmu camín de subida dirección al pueblu. Anque non te escaezas de tomate daqué de xintar y bebora nel visu. Que nunca vien mal.

Si quies conocer mas rutes per Asturies pincha nel enllaz..