En la Sierra Plana de La Borbolla, una necrópolis neolítica a doce kilómetros de Llanes, se encuentra el Ídolo de Peña Tú, uno de los elementos más emblemáticos del patrimonio cultural asturiano que ha sido declarado monumento histórico artístico. 

Se trata de una figura grabada en la parte inferior de un peñón de arenisca a partir de líneas y trazos de pintura roja. En esta figura abstracta se intuye un ser antropomorfo con un manto alrededor del cuerpo, los ojos y la nariz, y una corona de flecos. En la parte izquierda le acompaña otro grabado que muestra un puñal. Se cree que podría tratarse de la representación de un líder: su ubicación en la necrópolis de la Sierra Plana, que cuenta con cincuenta y seis túmulos o sepulcros, hace que se relacione esta misteriosa roca con el enterramiento de alguna persona notable de la sociedad neolítica

El Ídolo de Peña Tú constituye sin duda la mayor reliquia del arte prehistórico rupestre en el concejo de Llanes. ¡Una visita obligada para los amantes de la historia del arte!

Una reliquia del arte prehistóricu asturianu: l’Ídolu de Peñatú

Na Sierra Plana de La Borbolla, una necrópolis neolítica a dolce kilómetros de Llanes, atópase l’Ídolu de Peñatú, unu de los elementos más emblemáticos del patrimoniu cultural asturianu que foi declaráu monumentu hestóricu artísticu.

Trátase d’una figura grabada na parte inferior d’un peñón d’arenisca a partir de llínees y trazos de pintura colorada. Nesta figura astracta albídrase un ser antropomorfu con un mantu alredor del cuerpu, los güeyos y la ñariz, y una corona de flecos. Na parte izquierda acompáña-y otru grabáu qu’amuesa un puñal. Créese que podría tratase de la representación d’un líder: el so allugamientu na necrópolis de la Sierra Plana, que cunta con cincuenta y seis túmulos o sepulcros, fai que se rellacione esta misteriosa roca col enterramientu de dalguna persona notable de la sociedá neolítica.

L’Ídolu de Peñatú constitúi ensin dulda la mayor reliquia del arte prehistórico rupestre nel conceyu de Llanes. ¡Una visita obligada pa los amantes de la hestoria del arte!